Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

''Εχε τα μάτια σου 'καθαρά'....βράδυ-πρωί...''

Τι ανακάλυψα ????  ...πήγα η καλή σου διακοπές και ξέχασα να πάρω μαζί οτιδήποτε που να αφαιρεί το μακιγιάζ... έτσι ανακάλυψα νέα προιόντα οπότε μου βγήκε σε καλό!
Το πρώτο προιόν και το πιο ουάου είναι το Blephacare Duo...Το κουτί περιέχει 30 διπλά αποστειρωμένα μαντηλάκια. Δεν περιέχουν χημικές ουσίες.
Αφαιρούν το μακιγιάζ σε βάθος ....και το καλύτεροοοο ακόμα... και την αδιάβροχη μάσκαρα. Δεν ερεθίζουν την περιοχή γύρω από τα μάτια ..όπως τουλάχιστον παθαίνω εγώ με τα διάφορα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Αφήνουν το δέρμα απαλό ενώ δεν χρειάζεται στην συνέχεια ξέπλυμα. Το κυριότερο απο όλα ειναι ότι θρέφει τις βλεφαρίδες για όλες εμάς που τις ταλαιπωρούμε καθημερινά. Ενδείκνειται για οφθαλμική υγιεινή σε περιπτώσεις που υπάρχει κνησμός, ερέθυσμα, έκκριση δακρύων ή οίδημα.
Το μόνο μειονέκτημα του ειναι η τσιμπημένη τιμή του που βρίσκεται περίπου στα 10 ευρώ .Εγώ το αγόρασα απο φαρμακείο..ίσως να το βρείτε και σε άλλα κατάστηματα.





Το δευτερό προιόν που χρησιμοποιήσα και μου άρεσε είναι της Bioten  το Gel καθαρισμού, εκχύλισμα βαμβακιού. Πιστεύω ότι είναι ένα καλό καθαριστικό και ναι μεν μου άρεσε η μυρωδιά του αλλά θα προτιμούσα να είναι πιο ήπια. Αφήνει το δέρμα απαλό και είναι πλούσιο σε πρωτείνες και μέταλλα.Νομίζω οτι θα το ξαναγοράσω ...γιατί θεωρώ οτι αφαιρεί κατά 90% το μακιγιάζ μου...
Η τιμή του είναι περιπου στα 4 ευρώ και το βρήκα στα Hondos.




ΒιοΒιοBlephaCare Duo 30 Sterilized Pads

BlephaCare Duo 30 Sterilized Pads
BlephaCare Duo 30 Sterilized Pads
BlephaCare Duo 30 Sterilized Pads

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου